Je bekijkt onze site het best met Internet Explorer 7

Onderwerp bekijken:

Gepost door CJT Ondersteuning op 15/07/2009 in Goede afspraken

Schade

Groepen durven wel eens schade achter te laten. In de meeste gevallen wordt de schade vergoed door de groep en is daarmee de kous af. Wat echter als groepen weigeren te betalen? Het probleem wordt nog groter als het over buitenlandse groepen gaat, want meestal laten zij achteraf niets meer van zich horen.

Positieve of negatieve ervaringen hiermee? Je kan het hieronder kwijt.

Gepost door Pieter Nuytinck (Overdijzers) op 17/07/2009

Een goede verzekering

Wij proberen grote schadegevallen te vermijden door voor elke groep een verzekering af te sluiten. Gaat het om groepen van Scouts en Gidsen Vlaanderen, dan stelt er zich geen probleem. Ons jeugdverblijfcentrum is namelijk ook een scoutslokaal. De lokalenpolis van Scouts en Gidsen Vlaanderen dekt zo ondermeer ook schade van andere scoutsgroepen aan deze lokalen. Enkel de vrijstelling van 250 euro valt ten laste van de hurende scoutsgroep. Voor niet-scoutsgroepen sluiten we telkens een aparte verzekering huurdersaansprakelijkheid af (bij Ethias, met Scouts en Gidsen Vlaanderen als tussenpersoon). Deze dekt de huurdersaansprakelijkheid voor het risico brand, storm, hagel, sneeuw- of ijsdruk en waterschade. Dus niet vandalisme, want zo'n verzekering is erg duur. Zo zijn we al zeker ingedekt tegen de érg grote schadegevallen.
Gepost door Marx Mia (De Wiekslag) op 23/07/2009

goede afspraak

Huis reglement zo volledig mogelijk maken Bij aankomst samen alles grondig nakijken om discussies te beperken bij vertrek Goede afspraken maken goede vrienden Waarborg hoog genoeg maken, dat is het enige waarmee je de hedendaagse jeugd kunt doen respekt hebben voor wat ze aangeboden krijgen, bij vertrek zijn hun centen op en vang je achter het net. Vertrouwen en eerlijkheis zijn goed ,maar staan blijkbaar niet meer in ieders woordenschat
Gepost door luc ceunen (parochiezaal stal en den tris) op 5/08/2009

anticiperen

wij rekenen de schade af op het einde van het bivak en dit heeft nog maar één keer problemen gegeven. we hebben wel onze waarborg vorig verdubbeld naar aanleiding van de algemene aanpassing van ons contract aan de hand van de bestaande contracten od de website met name die jullie gebruiken. Daar zaten hele goeie tips tussen. We hopen dat het bij deze éne negatieve ervaring blijft ook al zien we misschien nog een oplossing

Een reactie geven

Naam
Jeugdverblijf
E-mail (wordt niet gepubliceerd)
Titel
Bericht
Vul voorgestelde code in: